山麓日記帳

全ては消えゆく、雨の中の涙のように

ソース見つけた

ははっ。
ぐぐったらすぐにソースが出てきました(^_^;)


※安心してください、カバーされてますよ!

イタリア版PLABOY 1976年10月号。エヴァ・イオネスコは当時11歳
ウィキペディアにも書いてありました↓

She is the youngest model ever to appear in a Playboy nude pictorial, since she was featured at age 11 in the October 1976 issue of the Italian edition of the magazine in a set by Bourboulon. Another of her nude pictorials, in the November 1978 issue of the Spanish edition of Penthouse, was a selection of her mother's photographs. She made also the cover page of Der Spiegel.

プレイボーイ誌最年少モデルだそうです(そりゃそうだわな)
そしてウィキ(英語版)によると1978年スペイン版のペントハウス誌にも母イリナ・イオネスコの手による写真が掲載されてたんですね(改めて驚き)

そしてこのウィキによると、これらのグラビア写真にインスパイアされて映画「プリティ・ベビー」(東宮さまご贔屓のブルック・シールズが少女娼婦を演じたアレ)が作られたんですってw(°O°)w
はー、なるほどねえ…