山麓日記帳

全ては消えゆく、雨の中の涙のように

デイブ・フォーミュラからのメッセージ

おっと。突然、今朝こんなお知らせが出ましたね↓

A message from Dave Formula:

Thank you all for the kind words and best wishes. I was cheered up enormously after reading them all.

Unfortunately my bike, 10 days after it was delivered, is wrecked, however it certainly saved my life. I'd managed to swerve in the correct direction just before and during the collision; as a consequence the bike went underneath the monster of a tractor first, blocking its rear wheels and stopping the damn thing from crushing me.

I now have to wait two months before I can ride again, so I'll get on with some new tunes in the meantime.
Thanks again for your concern and support.

Dave

デイブ・フォーミュラからのメッセージ

みんなからの親切な言葉と最高の願いの全てに感謝を。
私はそれらを全部読んで、非常に元気づけられましたよ。

残念なことに私のバイクは届いて10 日後に破壊されてしまいました。
しかしそれは確かに私の命を救ったのです。
衝突した時にちょうどの前方に向かって正しい方向にそれようとしていたのですが。
モンスターのトラクターの下に最初に潜り込んだ時、後輪をブロックして私を粉砕する事から守ってくれました。

私は今仕上げようとしているいくつかの新曲と、再び、バイクに乗ることができるには 2 ヶ月を待たなければなりません。
あなたの気遣いとサポートに改めて感謝を。

デイブ

おお、メッセージが出せるほど回復したんですね。
いがったいがった(´д⊂)
…多分、デイブ・フォーミュラの事故のことをこんなに心配しているのは日本中でワシだけかも…(:D)| ̄|_いいのいいの
生きててくれれば。

ついでだから、貼っとくわー(´ω`)
Magazine - Shot By Both Sides - Later... 17/10/09